Svar på en läsarfråga

Är detta din nya, officiela blogg? Blir förvirrad.. :c

Svar: Detta är min personliga blogg. Detta är typ den enda bloggen jag kan skriva på för tillfället, eftersom på dom andra bloggarna måste jag ha bilder till inläggen (det är nästan ett måste med beauty. Men om ni har några tips på vad man kan skriva utan bilder så ge mig gärna dom på denna bloggen!). Och när jag skriver inlägg till denna bloggen sitter jag inte vid min egna dator, då det inte gör att göra någonting med min dator typ...  Hoppas du förstår nu! :) Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur man vordar sina naglar vilka produkter man ska ha ja osv! Kram! :)<33

2012-01-21 @ 14:37:21
Postat av: Anonym

Ett litet tips bara, ha bara en blogg och lägg all fokus på den. Byt inte webbadress utan ha en och samma så vi läsare vet vart vi ska hitta dig :)

2012-01-22 @ 21:13:23
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående

2012-01-24 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0