min morgonrutin

ni är väldigt många som velat veta hur mig morgonrutin innan skolan är, så här kommer den :)


jag stiger upp vid typ 05:45-06:00. bussen hämtar mig vid 07:13.

1. jag stiger upp, tar på mig min morgonrock och går ner o sätter mig i soffan.
2. morgonmånar mig och glor på TV...
3. går upp till mitt rum, väljer kläder och byter om. (oftast jeans, tröja och kofta. kanske örhängen och halsband också heheh)
4.  sminkar mig. (mascara, kajal och ljuslila ögonskugga)
5. fixar håret. (borstar det och sätter upp det i en eller två toffsar, eller flätar)
6. trycker i mig nån macka, eller bara dricker mjölk. när jag är som mest latast dricker jag bara mjölk.
7. borstar tänderna.
8. klär på mig ytterkläder och går ut o väntar på bussen!

och en sak som bara har blivit på senaste tiden, är att jag är pigg på morgonen. inte när jag ska precis stiga upp, men några minuter efter det. helt sjukt..


sådär, då vet ni min enkla morgonrutin innan skolan. har ni fler frågar skriv dom på blogresponse. kram ♥


fööörlåt

förlåt att jag inte varit inne på ett tag (en vecka) men har inte haft någon lust, sry. och nu har jag inte heller direkt något att säga, ville bara påpeka att jag fortfarande lever! ge maaaassa tips på vad jag kan skriva för inlägg, så ska vi se vad som kommer. morgonrutinen har jag påbörjat att skriva, så ni vet. så den behöver ni inte påminna mig om. men annars, TIPS TIPS TIPS.

ni vet att ni är bäst. kram ♥

RSS 2.0