ikea


hejhej på er!
idag ska jag till Ikea, vi ska kolla på lite kök som man kan ha i en stuga som vi renoverar just nu.
jag ska ha med mig lite pengar också, så tror jag en sålänge, efter att tittat på ikeas hemsida, att jag ska köpa en ny taklampa till mitt rum (den jag har just nu gör hela rummet rosa... får ångest varje gång jag ser den) och kanske ett tidningsställ att ha på väggen. jag har så många tidningar över hela rummet, så det skulle sitta fint..

om jag köper någonting idag så kommer det bilder!


Kommentarer
Postat av: Nessan113

gör en haul video om du köpte någonting!

fler videos och bättre uppdatering!!!!1

2012-02-24 @ 14:43:00
Postat av: JO

jag trodde du låg med flunsan?!

Spara lite på pengarna, det ska ju räcka till ullared också

2012-02-24 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0