.

hej bloggen. gud vad jag skäms över att jag inte skrivit på snart en månad, jag beklagar verkligen..

och det är just därför jag gör detta inlägget. det har hänt så jäkla mycket nu. jag har flyttat.  jag tänker inte gå in mer på vad som hände, men anledningen är att jag inte haft någon som helst lust alls att blogga.

jag vet inte när vi får internet i vårt nya hem. just nu är jag hos min pappa, så här har vi internet och alltså kan jag blogga här.

min mamma och en annan har skilt sig. jag vet inte hur jag kan förklara, men detta är min tredje skilsmässa. be mig inte gå in på mer om hur allting har hänt, hur det kan ha blivit 3 skilsmässor osv. för det är rätt personligt, egentligen vet jag inte ens värför jag säger detta till er.

men jag bor iaf nära mitt gamla hem, så det är inte så hemskt. dessutom trivs jag jättebra i det nya huset. det är lite gammalt stuk på huset, vilket är fint med lite väl mycket.. vi ska såklart renovera. bilder på mitt rum kommer komma, men först när jag städat. det är fortfarande kläder att packa upp.

detta blir ett väldigt kortfattat inlägg, vill egentligen inte gå ut med så mycket mer.


hoppas det fortfarande är någon som läser min blogg, och dig vill jag då tacka. ♥

ha det bra, ni vet väl att ni är bäst?
kram


Kommentarer
Postat av: Frida! <3

Gud vad du är stark fortsätt att kämpa jag vet hur det känns har varit med om samma sak! Du är en så underbar tjej (vad jag har märkt!) så håll ut!! <3 <3 en massa kramar till dig!!

2012-04-02 @ 19:41:25
URL: http://beautyrabbit.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack för du uppdaterade! Är en trogen följar, kämpa på Elina! Du fixar det! <3



Kram!

2012-04-02 @ 21:02:21
Postat av: Anonym

Lycka till och det är klart!!

2012-04-03 @ 13:54:44
Postat av: Sara! :)

Usch vad tråkigt att höra men kul att du bloggar! :) <3

2012-04-03 @ 16:56:06
Postat av: Joel

Jag läser! ;-)

2012-04-05 @ 11:52:24
Postat av: thilda

stakars dig :( lycka till. jag kommer alltid att läsa:)

2012-04-06 @ 10:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0